FANDOM

200xp
Yukio Scarlet
Kanji

幸夫スカーレット

Wymowa

Yukio Sukāretto

Inaczej zwany

Star: 2

Charakterystyka
Rasa

Człowiek, Mag

Płeć

Mężczyzna.png mężczyzna

Wiek

16 lat

Wzrost

157

Waga

53 kg

Urodzony

3 marca

Status profesjonalny
Lokalizacja Znaku Gildii

język

Magia
Magia

Magia Szkarłatnego Dźwięku

Magia Grawitacji

Yukio Scarlet jest drugim co do siły członek Star Breakers. Używa potężnej magii dźwięku i równie potężnej magii grawitacji.

WyglądEdytuj

Yukio to chłopiec o nieco dłuższych rudo czerwonych włosach ubiera się różnie najczęściej nosi rozpiątą bluzę, jansy i biały podkoszulek. Czasem zamiast bluzy nosi koszulę. Gdy ma na sobie bluzę ma również dość dużą obręcz na szyji.

OsobowośćEdytuj

Yukio prawie całą uwagę koncentruje na kotach, kocha je, gdy coś choć trochę przypomina kota lub ma koci strój to Yukio musi to przytulić, jego pokuj sam jest cały w przedmiotach związanych z kotami. Resztę uwagi koncentruję na swoich przyjaciołach i pokonywaniu zła.

HistoriaEdytuj

Nie wiele wiadomo o jego przyszłości, wiadomo że przybył do Magnolii w podobnym czasie co Erza,jednak do przeciwnej dzielnicy. Tam znalezł go wycięczonego jeden z radnych który wyczuł jego ogromną magiczną moc, przygarnął go i wytrenował.

Zwiększona Zwinność: Mimo tego że wydaje się na osobę leniwą to jego ruchy są niewiarygodnie szybkie.

Wyczulone Zmysły: Pomimo tego że jego osoba koncentruje się na kotach to zadziwiające jest to jak szybko reaguje na to co dzieje się w okół niego, dzięki jego wyczulonym zwysłom jest różnież w stanie rozpracować i uniknąć ataków z zaskoczenia, bo takie po prostu na nim nie działają.

Magia Szkarłatnego Dźwięku (真紅の魔法の音 Shinku no mahō no oto) Jest to magia dzięku której można tworzyć fale, pociski i wiele, wiele więcej rzeczy ze szkarłatnego dźwięku można nawet używać echolokacji czy użyć dżwięku do zwiększenia swojej szybkości. Dźwięk wytworzony przez tą magię jest o wiele silniejszy i szybszy od dźwiku wytworzonego przez zwykłą magię dźwięku.

Magia Grawitacji  (魔法の重力 Mahō no Jūryoku) Magia ta wykorzystuje kontrolę nad grawitacją. Użytkownik może zwiększyć lub zmniejszyć wagę wszystkiego co się wokół niego znajduje. Użytkownik może również wystrzelić swoją magią w postaci skoncentrowanej wiązki w swój cel, powalając przeciwnika daleko od siebie z potężną siłą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki