FANDOM

YumiRenFullbody
Yumi Ren
Inaczej zwany

Piekielny Brat

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Kolor Włosów

Zielone

Kolor Oczu

Zielone

Status Profesjonalny
Przynależność

Amorwingssymbolmini Gildia Amor Wings

Zawód

Mag

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Mistrz Amor Wings (wujek)

Magia
Magia

Magia Fajerwerków

Yumi Ren - jest młodą dziewczyną należącą do gildii swojego wujka, bierze udział w magicznym turnieju.

WyglądEdytuj

Yumi jest jedna z niskich i szczupłych osób jednak mając na uwadze, że jest młoda możemy sądzić, że jeszcze urośnie. Włosy dziewczyny są jasno zielone i spięte w dwie bułeczki, grzywka utrzymana dzięki wsuwką. Zielonooka ubiera się w dwie barwy czerwonawą i białą. Panienka nosi krótką spódniczkę podtrzymywaną paskiem oraz równie krótką, jeśli nie krótszą bluzeczkę.

OsobowośćEdytuj

"Mały Radosny Zakapior" - to jedno z określeń, które pasuje do Bombowej Yumi. Niemal zawsze uśmiechnięta, walka i wszelkie wyzwania bawią ją ponieważ siłą nadrabia niewielki intelekt. Bywa strasznie irytująca jak i upierdliwa a fakt, że potrafi mówić niezwykle szybko tylko potęguje uczucie przemęczenia. Ze względu na młody wiek uczucia Yumi są bardzo niestabilne, niemal każdego dnia posiada innego idola, którego uważa za "chłopaka idealnego".

FabułaEdytuj

Razem z całą drużyną Amor Wings pojawiła się na magicznym turnieju. Co chwile biegała z miejsca do miejsca aż zauważyła Eve'ego i gdy ten miał iść w stronę dziewczyn z Syren ta przechwyciła go w biegu mówiąc "ta znajomość ma dobrą przyszłość". Została nominowana do pierwszego zadania ponieważ jest najmniejsza z drużyny i wszędzie się zmieści a przy grze w chowanego to ważne.

Magia Fajerwerków - magia przedmiotu,
Magiafajerwerków

Magia Fajerwerków

w której używa się wszystkich typów materiałów wybuchowych w niezwykle kolorowy sposób uzyskując przy tym różne efekty od normalnego wybuchu po taki zostawiający lepką maź czy wypuszczającą trujący dym.

ZaklęciaEdytuj

Błękitna Fontanna - Mag wyrzuca w powietrze trzy podłużne petardy o niebieskiej barwie po chwili te wybuchają tworząc błękitno-niebieską wioskę światła, która leci w powietrze do pewnego momentu po czym rozpada się na mniejsze pociski lecące wokół użytkownika atakując otaczających go wrogów.

Atak
6/5
Obrona
3/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
3/5
Zmienność Uczuć
5/5

Walki i WydarzeniaEdytuj

Walki Wydarzenia

CiekawostkiEdytuj

  • Postać bazuje na drobnych dziewczynach (np. Wendy, Levy)
  • Pierwotnie miała być córką mistrza gildii
  • Autorem jest User:Nillster

Więcej z Fandomu

Losowa wiki